۱۳۹۳ آذر ۲۰, پنجشنبه

نمونه سوال

پرسش: آخرین بار چه زمانی حضرت امام را دیدید؟ (با رسم شکل توضیح دهید!)

پاسخ: راستش واپسین دفعه‌ای که توانستم حضرت امام را زیارت کنم در فرودگاه امام بود. نشسته بود در قاب عکسی و به من زل زده بود. گویا می‌گفت «کجا می‌روی؟» و من هیچ نداشتم که بگویم. از سی و شش سالی که برکت و معنویت و نور به این دیار تابیدن گرفته بود، دست‌کم سی و چهار سال‌ش را در معرض انواع و اقسام تشعشعات الاهی بودم و این شدم. چه داشتم که بگویم؟ امامی که خودش هم باور نمی‌کرد از غربت به میهن پا بگذارد، کاری کرد کارستان تا هر کس در میهن بود پا به غربت بگذارد. «امام آمد» یعنی «همه باید بروند». معجزه بود که کسی بتواند این مردم سرمست را در آستانه‌ای تاریخی و سرنوشت‌ساز ناگهان به بخت‌برگشته‌هایی سرگردان بدل کند. در لحظاتی که داشتم آن دالان و سرازیری را رد می‌کردم تا به طیاره برسم، امام همینجور نگاه‌م می‌کرد و من هم. سپس در یک آن محو شد. گویا با خودش گفت «برو! به درک... تقصیر من است که امیدم به شما دبستانی‌ها بود». بله! امام آخرین کسی بود که در ایران دیدم.

۸ نظر:

  1. پاسخ‌ها
    1. آری! انگار رفته‌ام ولی گویا طول می‌کشد تا خودت هم باور کنی که رفته‌ای...

      حذف
  2. تمامی کرمهای مغز مملو از پهنت رو می ریزی اینجا،بوی متعفن جونور رزلی مثل تو اشتر صفت،گاو چرا کن الاغ گوش،تمومی وب و پر کرده،
    یه پیشنها بهت می دم خودت و بسوزون تا جهانی از کثافتی مثل اشتر گاو پلنگ میمونی مثل تو و اربابت اوباما راحت بشن.
    سَقَط شو تا عالمی آروم بگیره
    کاسه لیس توالت اوباما و نتانیاهو...
    ....
    ....
    ....

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. mageh in agha chi neveshrteh, keh to hashari shodi? khodet ro be yek doktor moarefi kon.

      حذف
  3. این سوال 2 نمره داشت که 4 نمره اش مال شکلش بود، می گیری منفی دو، حالا خوبه تو پرانتز نوشتم توضیح با رسم شکل!

    پاسخحذف
  4. غیر منتظره نبود، با اینهمه غم انگیز است... سفرت خوش و پر از موفقیت دوست عزیزم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فدای تو سرانگشت گرانقدرم! رژیم اسلامی همه‌ی ما را بی‌وطن کرده است، ایران باشی یا فرنگ در هر دو حال غریبه‌ای.

      حذف