۱۳۹۰ فروردین ۲۵, پنجشنبه

غایب غایب غایب

کودکی بود
آن‌هنگام که یتیم شد؛
پدرش را گرفتند و دیگر پس ندادند.
روزها از پیِ روزها گذشت،
دخترک قد کشید؛
آراسته و زیبا شد.
انگار آرزوهای‌اش را به هیچ‌کس نگفت،
...
هفته‌ی پیش به آغوشِ پدرش بازگشت.

پس‌نوشت:
سکوتِ بیش‌ترینه‌ی وبلاگستانِ فارسی درباره‌ی کشتارِ هم‌میهنانِ بی‌پناهِ ما در «اشرف» شرم‌آور است! 

بازتاب در بالاترین

۶ نظر:

  1. جنایتی که رجوی و دار و دسته اش در حقّ فرزندان مردم ایران، مرتکب شدند از هر جنایتی دیگر، بدتر و بدتره. طبیتا حمله به پایگاه اشرف از نظر انسانی نیز محکومه. ولی جانم!. رجوی از همه جنایتکاره زیرا آدمها را برده ی خودش گرفته و خودش را توی یه سوراخ سنبه ای قایم کرده و منرصد قبضه ی کردن قدرته عینهو آخونده. این جور جونورها هیچوفت هموطن مردم ایران نبودن؛ وگرنه از روز اول، دور خشونت را دیوار چین می کشیدن؛ نه اینکه خشونت را موسیقی رفتار خودشون بدونند و گسترشش بدهند. خلاصه از ما گفتن.

    پاسخحذف
  2. آیت الله وحید خراسانی:
    این سید (آیت الله خامنه ای) همه حرف هایشان درست است...

    http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=74:1389-07-23-09-50-11&catid=45:nazar-bozorgan

    پاسخحذف
  3. علی خمینی ستیز:
    ننگ و نفرت بر مالکی مزدور آخوندهای بی وطن حاکم بر میهنمان و لعنت بر خمینی جنایتکار که این دار و دسته اوباش و قاتل را از وجود نحس خود برای سرکوب ملت بزرگ ایران باقی گذاشت. درود بر قهرمانانی که با گذشت از جان خویش قهرمانانه در شهر اشرف پایداری میکنند و به خمینی و رژیم کثیف آن جنایتکار نه میگویند.
    درود بر قهرمانان مجاهد خلق بخصوص 34 شهید فروغ اشرف و مرگ بر رژیم آخوندی و مزدورانش
    زنده باد ایران، زنده باد آزادی

    پاسخحذف
  4. دوست عزیز
    ممنون از کامنت هایی که در وبلاگم گذاشتید. راستش این از خوش شانسی من بود که وبلاگ شما را پیدا کردم و متن ها و تحلیل هایتان را دیدم.
    ممنون که به من لطف دارید. این که دیر دارم به محبتتان پاسخ می دهم را حمل بر بی ادبی ام نکنید. خیلی دیر به دیر به وبلاگ خودم سر می زنم.
    در مورد نوشتن: روزگاری تنها رویایم رویای نوشتن بود. حالا چیز شاعرانه تری را پیدا کرده ام. علم! بهتر از من هم می دانید مدتی که دست از قلم برداری ذائقه آدم می خشکد!!

    پاسخحذف
  5. راستش خط کشی های ایدئولوژیک بد جوری بر احساسات حقوق بشری مان خط می اندازد!! هنرمند آن کسی است که در برابر ظلمی که به نوع بشر می رود، حال آن بشر هر که می خواهد باشد، سکوت نکند.
    چه کنیم از این نفرت هایی که میان "ما" و "آن"ها پیش می آید و باعث می شود وقتی علیه آدم های جبهه مقابل ما جنایت هم رخ داد در میان بد و بیراه هایمان حداکثر لطفی که کنیم یک تعارف خشک و خالی باشد درباره نقض حقوق بشر !! به قول ناشناس:"طبیعتا حمله به پایگاه اشرف از نظر انسانی نیز محکومه. ولی جانم.." و اصل ماجرا در همان ولی جانم خلاصه می شود!!
    راستش دوست عزیز این اعتراضی که این بالا کردم به خودم هم وارد است!! باید اقرار کنم خودم هم ته دلم بدم نمی آید نقض حقوق بشر اعضای این سازمان را زیر سیبیلی در کنم همان طور که اگر زمانی جنایتی علیه وابستگان به این نظام صورت گرفت!! البته هنر این است که به حقوق بشر خیلی از ته دل نگاه نکنیم.
    در آخر: حمله به یک پایگاه نظامی محکوم نیست، اما صلب حقوق اولیه اعضای همان پایگاه، قتل و سرکوب و تحقیرشان محکوم است.

    پاسخحذف
  6. عکس؛ نمايش قوطی روغن نباتی در روز ارتش

    وبلاگ ninibozorge.wordpress

    نمايش قوطی روغن نباتی (با راننده) در روز ارتش

    آخه اين قراضه چيه؟ قوطی نوشابه صد برابر اين جذبه داره. اين است دست آورد هسته ای؟ بعد ميگيم سماور ميفرستن فضا ميگن نه!!! ما خيلی پيشرفته ايم! کار دستی يک بچه دبستانی از اين بهتر در ميآد.

    پاسخحذف