۱۳۸۵ دی ۲۳, شنبه

دادخواهی

با عرض سلام و ادب!
اینجانب ماه‌بانو فرزندِ شمسی خانوم، که سی سالِ پیش بدونِ کوچک‌ترین گناهی به آیت‌الله خمینی تشبیه گردیدم سال‌هاست که به مراجع ذی‌صلاح در این مورد شکایت برده‌ام ولی متاسفانه پیگیری‌های‌ام هیچ نتیجه‌ای دربر نداشته و کسی از این تضییع حق و لکه‌دار شدنِ آبرو و شرفِ من إعاده‌ی حیثیت ننموده است.
علی‌رغم کم‌خوابی و لزوم استراحت در روز، بارها و بارها به عدالتخانه‌ی زمین مراجعه کرده و هر بار مأیوس‌تر از گذشته به آسمان بازگشته‌ام.
از شما تمنا دارم با توجه به محدودیت‌هایِ حقیر و شب‌کاریِ همیشگی‌ام، وکالتِ اینجانب را به‌عهده گرفته و به دادخواهی‌ام رسیدگی فرمایید!
دعاگویِ شما!
ماه‌بانو

۶ نظر:

  1. اشتباه کردي که شکايت نزد "قاضي ناعادل" دخو بردي! همان‌طور که مي‌داني "جناب سرهنگ" هم دربه‌در دنبال آقاي دخو است تا او را از قضاوت عزل کند! شما يادت نيست کاپيتان اهب اما من خاطرم هست يک بار يکي از برادران غير خوني و غير اسپرمي من و شما از خدا به عالي‌جناب دخو شکايت برد که چرا خوانده بايد ايشان (خواهان) را به گناه ابوي گرامي همه‌ي ما جناب آدم مجازات کرده باشد؟ اما "قاضي ناعادل" نشان داد که به‌جاي اجراي عدالت هم‌چون معصومين و برگزيدگان بارگاه الاهي به دنبال رفع خصومت است و بس. اين است که من شکايت تو را اشتباه مي‌دانم عزيز! والسلام!

    پاسخحذف
  2. محمد جان اینجا الان وکیل می خواهند نه قاضی.
    هر قاضی ناعادل حتما وکیل قابلی است
    وکالت را می پذیرم
    حق الوکاله ام:
    ماه فقط توی حیاط خانه من بتابد

    پاسخحذف
  3. کامنت برایِ خلبانِ کور، به‌علتِ عدمِ حوصله برایِ عضویت در ناکجاآباد.

    پل فقط یک پل است، این‌که چه‌کسی از رویش بگذرد وابسته به این است که جنگ را چه‌کسی می‌برد. نیروهایِ لاییک به جایِ شکایت از عدمِ امکانِ ترکاندنِ پل‌هایِ پشتِ سر بهتر است حساب کتاب کنند که چرا به جایِ فتوحاتِ موعود تقریباً همیشه در حالِ عقب‌نشینی‌اند.

    درضمن، در مرتبه‌یِ بعدی خودِ نیروهایِ لاییک متهم خواهند بود؛ که اصرارِِشان بر ضرورتِ تعهد/اخلاق/اصول/پرنسیب یا غیره (در یک کلمه خدا) جز سکویِ پرتابِ راست‌کیشان نبوده.

    پاسخحذف
  4. خطاب به برادر مخلوق ؛

    بسم الله القاصم الجبارین

    البته واضح و مبرهن است که ضعیفه ی ِناشزه ی ِ ناقصه ، موسوم به " ماه بانو " و معروف به " قمر آغا " در این محکمه ی ِ عدل ِ الهی محکوم و ملعون می باشد . علی الخصوص که سه نفر شاهد ِ عادل گواهی داده اند عورت ِ مذکوره مدتی را صیغه خوانده ی ِ احدی از بلاد ِ کفر، مسمّا به " جوری قاقارین " بوده است . با توجه به مصالح ِعالیه ی ِ امت ِ اسلام و نیز با امعان ِ نظر به متن ِ مسوّدات و اعترافات ِ متهمه مبنی بر " شب کارگی " ، محتمل است معدودی از موارد ِ معصیت ِ کبیره در لیالی ِ تاهل حادث شده باشد . علیهذا عورت ِ مذکوره ، موسوم به " ماه بانو " ( معروف به " قمر آغا " ) نه تنها حق ِ ایراد ِ شکایت و توکیل ِ وکیل مدافع ندارد که خود به علت ِ ارتکاب ِ زنای ِ محصنه در مظان ِ اتهام و بلکه مجرم است . فی الحال با استعانت از خدای ِ متعال، نیز با مطمح ِ نظر قرار دادن ِ مبانی ِ عدالت ِ اسلامی و فارغ از جمیع ِ وساوس ِ شیطانی و نفسانی انشای ِ رای می نماید و مجرمه ی ِ زانیه را به رجم یا همان سنگسار محکوم می گرداند . بدیهی است متهمه پس از اجرای ِ حکم حق ِ درخواست ِ تجدید ِ نظر و رسیدگی ِ مجدد خواهد داشت .

    امضاء : حجت الاسلام والمسلمین بنان ِ حجازی ( سرانگشت ِ سابق ) رییس ِ شعبه ی ِ 007 عدل الهی و نماینده ی ِ ولی ِ فقیه در منظومه ی ِ شمسی .

    پاسخحذف
  5. واه واه واه ...خير سرتون !!!!!!

    اين مرتيکه سرانگشت که از اون مرتيکه دخو
    قاضي ترررررررررررررررررررررررررررررره !!!!!

    همچين کون لخت پريده وسط و اظهار فضل
    قضائي راجع به اين جنده پتياره شب کار ولگرد
    که هي دور دنيا ميچرخه ( از فعل ميچرخيدن مياد)
    و هي مردم رو به عياشي و رومانتيک بازي وادار
    ميکنه
    عليرغم اين که مردم ترجيح ميدهند روي سجاده
    ها باشند
    البته به شرطي که يک عدد هلوي لخت قبلا روي
    سجاده هميچين خودشو ولو کرده باشه ها !!!!!!

    را محکوم ميکنه

    بابا شرم کنيد خرسان گنده تحصيل کرده الان که وقت
    رفتن سر ماجراي بيست و هفت سال لکنتي پيش
    نيست که چه ميدانم صورت نکبت خميني مادرجنده را
    گفتند در اين ماه آبله روي سليطه بريد نيگا نيگا کنيد

    جمعش کنيد موضوع الان گرم و از تنور ورخاسته ( از
    فعل ورخاستيدن مياد ) چگونگي گائيدن رژيم جنايتکاران
    اسلامي ايران است رفقا شما کجاي کاريد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟نانا

    پاسخحذف
  6. ناشناس عزيز
    در مورد اين انتقاد به دقت فکر مي‌کنم.

    پاسخحذف