۱۳۸۵ فروردین ۲۳, چهارشنبه

جشن ملی فیلترینگ

در راستای تهذیبِ نفوس ملتِ شهیدپرور ایران و همزمان با جشن ملی پیوستن به "باشگاهِ هسته‌ای" (راستی! چرا ما همه ساله برای پیوستن‌مان به "باشگاهِ تروریست‌ها" جشن نمی‌گیریم؟!)، تمام کسانی که از طریق سایتِ Enetation، کامنت دریافت کرده‌اند، هم در تهران و هم در شهرستان‌ها، بخش نظرخواهی وبلاگشان فیلتر شده است.
با تشکر از مسوولین محترم نظام مقدس اسلامی که دلسوزانه و به‌قصدِ قربتِ الهی، به هدایت و ارشادِ ملت ادامه می‌دهند، ما نیز در همین جا از این نوع اقداماتِ خداپسندانه به‌شدت حمایت کرده و انزجار خود را از خودمان و همه‌ی دیگرانی که شبیهِ خودمان باشند، اعلام می‌داریم.
زنده باد "انرژیِ هسته‌ای"!
درود بر "میکونوس"!

پ.ن:
داستانِ وصف‌ناشدنی و لذت‌بخش "دکتر میخ" را از سرانگشتِ عزیز بخوانید!

۴ نظر:

  1. جالبه که هنوز هم از اين کارا ميکنن !!!

    پاسخحذف
  2. امیر جان.

    به جان عزیزت سوگند. من هر بار که تاریخ فاشیسم هیتلری را از ابعاد مختلف می خوانم، احساس می کنم که در حکومت فقها، محکوم زنجیری هستم و بایستی از صبح تا شب و حتا در خوابم نیز بختک شوم دروغگویی و ریاکاری و حیله گری و کثافتکاریهای اونا را تاب آورم. اینا باور کن دستای هر چی مامور گشتاپو و تبلیغاتچی امثال گوبلز را از پشت بسته اند حسابی. ولی یه چیز را مطمون باش. همونطور که دوره ی اونا گذشت و خاکستر شد و رفت. دوره ی این شارلاتانها نیز خواهد گذشت آنهم با چه افتضاحی و حقارتی.

    پاسخحذف
  3. ازت خوشم مياد. نوع نوشتنت و مباحثي كه در موردش مينويسي از نظر من ارزشمنده. اميدوارم كه هميشه باشي. دنيا رو چه ديدي شايد يه روز نشستيم يه چايي با هم خورديم. شاد باش و ديرزي
    حامد رئيس يزدي

    پاسخحذف
  4. خسته نباشيد! دوست داشتم از اولين كساني باشيد كه "نقض غرض" را بازديد مي كنيد.

    پاسخحذف